Al succes bygger på grundig forberedelse!

Vi mener, at det er altafgørende for slutresultatet at få kvalificeret den indledende fase bedst muligt.
I et samarbejde med jer identificerer vi formålet med videoen.
– Hvem er den henvendt til? Hvad er budskabet? Hvad er den ønskede effekt af filmen?

Danish Media udformer sammen med Jer den rette ramme og kontekst. Skal videoen for eksempel bruges i en større sammenhæng, være et E-læringsprojekt, en kampagne på de sociale medier eller skal den skal vises på TV, internettet eller smartphone?

 

 

“Jon Rytter is a highly professional TV-producer, creative, punctual and a very nice person to work with”

– Morten Jacobsen, Head of Press, Danish Cancer Society

 

”It was nice to work together with Jon Rytter during COP15 in Copenhagen. He made some creative films for us that we used for our web site and internal channels. Her was flexible and creative.”

– Marianne Reedtz Sparrevohn, Head of Communications, Vattenfall A/S

 

Screenshot 2014-03-26 20.54.21 OPLYSNING & BRANDING:
RC5PF audreyhenry aaretsleder2013 MCD trailer3aaretsleder2013 COP15REKLAME SUND&BÆLT SUND&BÆLT

 

Screenshot 2014-03-26 20.54.21

Morethanwater Søpassagen
recoveryvibeke KRAMANNIK
ikkestavetihaab ikkestavetihaab

 

Screenshot 2014-03-26 20.54.21 UNDERVISNING:
voldsom bælte Eftersamtaler


Screenshot 2014-03-26 20.54.21
 TV:
madsmarieogkronprinsessen flystyrt